ABOUT JANNALAWWA


Pati Ibu Putih by JannaLawwa ini, dikilangkan di kilang berstatus GMP & mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Ia bukan sekadar ibu putih tapi PATI ibu putih yang lebih berkesan!
Dihasilkan melalui KILANG YANG BERTARAF GMP yang memenuhi piawaian antarabangsa. Bagi menghasilkan PATI IBU PUTIH JANNALAWWA yang berkualiti tinggi dan mengikut prosedur / piawaian antarabangsa, ini BUKTInya ia dihasilkan di KILANG bertaraf GMP. Ia bukan dihasilkan di kilang cap ayam @ belakang rumah. Ini sangat berbeza dengan produk yang berjenama lain. Dapatkan hanya PATI IBU PUTIH JANNALAWWA yang sangat berkualiti.



*AMARAN PRODUK TIRUAN / PALSU / TIADA KELULUSAN KKM
Semenjak kebelakangan ini admin menerima banyak laporan daripada pelanggan bahawa kulit mereka menggelupas, pedih, naik bintik-bintik merah dan lain-lain lagi akibat memakai produk ibuputih. Bila diselidiki rupanya pelanggan tersebut bukan membeli produk PATI IBUPUTIH JANNALAWWA tetapi membeli produk ibuputih yang lain yang tiada kelulusan serta bukan atas jenama JANNALAWWA.
Bila ditanya dengan lebih lanjut dengan pelanggan tersebut, mereka memberitahu bahawa mereka ditipu kerana terdapat peniaga yang mendakwa bahawa mereka menjual produk ibuputih sama sahaja seperti PATI IBUPUTIH JANNALAWWA serta telah mendapat kelulusan KKM.



Di sini admin menafikan 100 peratus produk PATI IBUPUTIH JANNALAWWA
sangat-sangat berbeza daripada jenama yang lain dari segi kandungan.
Kandungan produk Pati ibuputih JannaLawwa adalah IBU PATI dari Bunga Melati, Bunga Melor, Sandalwood, Suwandakottan, Neem (Daun Semambu), Venivel, Ibu KunyitPutih, Welmee(Licorice), Alpha Arbutin, Tranexamic Acid, Kojic Acid, Gluthathione, Collagen,Vitamin A,C,E & MULTIVITAMIN.

Terdapat juga peniaga ibuputih lain yang TIDAK BERTANGGUNGJAWAB menyalin kandungan Pati IbuPutih JannaLawwa dan menyatakan bahawa kandungan ibuputih mereka sama, tetapi jika sekiranya anda membuat pemeriksaan di makmal sudah tentu kandungannya tidak sama seperti yang didakwa. Mohon pengguna berhati-hati. Selain itu, pihak admin juga menerima laporan bahawa terdapat peniaga ibuputih yang lain menggunakan nama PATI IBUPUTIH serta nombor kelulusan KKM sama seperti PATI IBUPUTIH JANNALAWWA iaitu NOT130904110K. Admin ingin tegaskan bahawa Nombor Kelulusan ini hanya diberi kepada PATI IBUPUTIH JANNALAWWA bukan kepada mana-mana PATI IBUPUTIH lain yang dikilangkan di Industri Kosmetik Fadaraj & satu-satunya ibuputih dalam pasaran sekarang yang telah mendapatkelulusan KKM. PASTI ANDA HANYA MEMILIKI PRODUK PATI IBUPUTIH JANNALAWWA - Kandungan pati ibuputih 30gram(OLD)/35gram(NEW),  sticker berwarna merah jambu, sticker QC SEAL/JL,Tercatat perkataan JANNALAWWA, ada Logo HALAL serta tercatat perkataan DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA. Kandungan patinya sedikit berbau harum bunga melur & semestinya ia dikeluarkan oleh KILANG KOSMETIK BERTARAF GMP serta mempunyai pasukan penyelidik bagi menghasilkan produk yg berkualiti tinggi. Dengan penegasan ini, admin berharap pelanggan JANGAN SESEKALI TERTIPU DENGAN PENIAGA YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB!!



**CREDIT TO JANNALAWWA SHOPPE BLOG**









2 comments: